آموزشها و مقالات از سراسر وب
بهترین راهنمای ثبت شرکت در تهران

بهترین راهنمای ثبت شرکت در تهران

همچنین برای تشخیص صلاحیت این شرکت‌ها باید معاونت فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت نیز آن را تایید کنند.


ارائه فیش واریزی دست‌کم %۳۵ از سرمایه اولیه شرکت (در حسابی به نام شرکت با عنوان «شرکت سهامی خاص در شرف تاسیس»)

اخذ نمایندگی و هم چنین اعطای ان در مورد شرکت ها و موسسات مختلف ایرانی و خارجی

مسیر ثبت شرکت در تهران دارای پیچیدگی‌هایی است که بی‌توجهی به آنها ممکن است طی کردن آن را بسیار طولانی و دشوار کند.

قراردادهای کاری مختلف با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی

برخلاف توضیحات رایج از مراحل ثبت که صرفا توضیحاتی کوتاه و کلی هستند ما تصمیم گرفتیم که طریقه ورود اطلاعات در سامانه را به شکل کاربردی از زمان تصمیم به شروع کسب و کار تا پایان مراحل برای شما هم به صورت تصویری و هم به تفضیل توضیح دهیم. با ما تا انتها همراه باشید.

۴. تقسیم اموال باقی مانده شرکت میان شرکا پس از پرداخت کلیه بدهی ها

موسسه حقوقی سفیر با داشتن کادری مجرب و وکلا متخصص در زمینه های مختلف حقوقی براساس رشته های تخصصی و مشاوره رایگان میتواند به شما کمک کند.

مثلا مدیر عامل و یا رئیس هیت مدیره، در اینجا باید تاریخ شروع و پایان سمت فرد مشخص باشد و همچنین داشتن حق امضا برای فرد مذکور و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر باید تایید شود.

شماره تلفن ۸۸۶۱۸۲۶۱ پاسخگوی شما در این زمینه خواهد بود. گفتنی است که شماره تلفن ثبت شرکت در تهران ۰۲۱۴۳۴۹۸ است.

دوستان فساد اداری رو به وزارت اطلاعات ۱۱۳ و یا به اطلاعات سپاه ۱۱۴ و فساد ادارات تابع قوه قضاییه رو به حفاظت اطلاعات قوه قضاییه گزارش کنید،این رو بدونید که اگه خودمردم به فکر نباشیم و دست به دست هم ندیم برای ریشه کن کردن فساد هیچ کسی بفکر نیست.اکثرا فساد ادارات بصورت گروهی و طبقه بندی شده است،اگه یک کارمندی کارشکنی میکنه مطمئن باشیدمدیرش باخبره و بخیال خودش پشتش گرمه و بیشتراز مدیربالاسریش حراست هم درجریانه (منظور همون شعبه است)نمیخوایم منکراین بشیم که کارمندحلالخورودلسوزوجودنداره،شما یا به حراست کل اون مجموعه مراجعه یا تماس بگیرید یا ازطریق سه ارگان زحمتکشی که در بالاعرض کردم.باتشکر

من در حال ثبت یک شرکت سهامی خاص هستم و تعین نام هم شده است.

در حال حاضر و بعد از طی مراحل گفته شده، شما اطلاعات نهایی را دقیق و کامل وارد رایانه کرده‌اید و به این ترتیب تائید پذیرش را دریافت نموده‌اید، از این لحظه به بعد شما قادر خواهید بود تا هر زمان که لازم باشد وارد سامانه بشوید،کد رهگیری بگیرید و تصمیمات اخذ شده را مشاهده کنید به این ترتیب شما برای پیگیری میتوانید از طریق ورود به سامانه اقدام کنید ونیازی به مراجعه حضوری ندارید.

دقت کنید که اظهارنامه شرکت خود را باید حتما از اداره مربوطه تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.